Minggu, 08 November 2015

Mengapa saya Gunakan Pemulihan semula jadi

Mengapa saya Gunakan Pemulihan semula jadi

Beberapa ketika dahulu, isteri saya turun dengan kes yang teruk penyakit kayap. Penyakit ini adalah disebabkan oleh virus herpes zoster, yang sejajar dengan cacar ayam. Jika satu kontrak cacar ayam sebagai seorang anak, virus itu akan menjadi tidak aktif dan kekal di kawasan tulang belakang sehingga sistem imun menjadi dikompromi oleh keadaan seperti gaya hidup yang penuh tekanan, diet yang tidak mencukupi, penyakit, dan lain-lain

Keadaan isteri saya telah terutamanya mengenai kerana wabak itu pada kulit telah berlaku di leher, muka dan kulit kepala dan tidak di bahagian tengah belakang dan perutnya, yang merupakan kawasan yang lebih umum untuk kayap yang nyata. Kebimbangan yang lebih segera adalah bahawa penyakit ini mungkin boleh merebak ke mata dan otak.

Pada mulanya kami telah melawat doktor kulit yang terkenal di kawasan kami, yang telah ditetapkan acyclovir, yang merupakan ubat anti-virus biasa untuk kayap. Selepas sebulan, terdapat tidak ada peningkatan dan penyakit ini seolah-olah akan merebak, jadi kami mula mempertimbangkan kemungkinan lain. Kayap amat menyakitkan dengan gatal-gatal yang teruk dan berterusan, sakit yang tajam yang memancarkan lebih mendalam daripada sekadar permukaan, sakit kulit. Ubat acyclovir juga menyebabkan isteri saya untuk mempunyai perut yang kerap kecewa yang menjadi sangat banyak masalah dengan sendiri.

Seorang kawan mengesyorkan yang kita lihat pakar pemakanan perubatan semula jadi, yang, selepas mengkaji keadaan isteri saya membuat beberapa cadangan yang diubah kursus rawatan segera. Isteri saya segera dinasihatkan supaya berhenti makan apa-apa makanan yang mengandungi gula. Kedua meminum minuman ringan dalam apa jua bentuk telah diberi mandat, serta pemberhentian makan apa-apa jenis makanan tepung putih. Gula sebenarnya satu pemangkin kepada pertumbuhan virus dan minuman ringan adalah tepu dengan gula. Semua dalam semua, minuman ringan yang rata-rata mempunyai kira-kira 10 tablespoonfuls gula. Juga, apabila tepung dan air digabungkan hasilnya adalah pes yang boleh mematuhi dinding usus, melarang penyerapan yang betul unsur-unsur pemakanan.

Pemakanan kemudian disyorkan bahawa isteri saya memulakan program pengambilan tinggi C dan vitamin terutama B. Vitamin C adalah anti-oksidan yang kuat dan pembina imun dan vitamin B juga anti-tekanan dan pembina imun. Akhirnya, bahan herba dipanggil Pau D'Arco telah disyorkan, kerana ia adalah salah satu pembina sistem imun terkuat yang diketahui.

Isteri saya memulakan rawatan seperti yang dicadangkan, dan mengejutkan dalam hanya 5 hari pendek, kudis menyakitkan mula berkurangan bersama-sama dengan kesakitan keseluruhan. Sejak beberapa minggu akan datang regimen rawatan yang berterusan sehingga simptom hilang sepenuhnya. The "bukti dalam puding" sebagaimana yang mereka katakan, dan pengalaman ini pasti Eye-pembukaan untuk kita.

Ia benar-benar logik bahawa tubuh manusia akan pulih dengan sendirinya, jika kita memberi peluang untuk itu untuk berbuat demikian. Apabila menggunakan ubat-ubatan yang ditetapkan kita perlu sedar bahawa ubat-ubatan kimia direka untuk meniru apa sifat telah disediakan. Sejak keuntungan besar dikaitkan dengan industri farmaseutikal, ia masuk akal bahawa tindakan ini adalah apa yang ditekankan kepada orang ramai apabila penyakit orang kontrak dan penyakit.

Kesan-kesan sampingan yang bersubahat dengan banyak ubat-ubatan yang ditetapkan membuat terapi ubat tradisional yang sangat produktif, dalam banyak situasi. Mengapa melibatkan diri dengan terapi dadah berbahaya apabila kita boleh mendapatkan hasil yang positif dengan lebih banyak bahan-bahan semula jadi? Dengan menggunakan vitamin berbahaya bukan dan produk herba kita boleh pulih dari penyakit dengan lebih kaedah semula jadi cara semulajadi yang dimaksudkan, dan tidak menjadi terdedah kepada keputusan yang berbahaya mungkin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar