Minggu, 08 November 2015

Kekal Sihat Secara semulajadi: Adakah Anda Melakukan Semua Anda Boleh Tinggal Sihat?

Kekal Sihat Secara semulajadi: Adakah Anda Melakukan Semua Anda Boleh Tinggal Sihat?

Adakah anda melakukan semua yang anda boleh untuk kekal sihat dan hidup berkualiti yang terbaik dalam hidup mungkin? Nah, malangnya kebanyakan orang tidak proaktif mengenai kesihatan mereka sendiri hari ini. Kebanyakan orang salah mengenai preventatives, diet yang betul dan senaman dan hanya pergi tentang kehidupan mereka melakukan sesuka hati; makan yang tidak sihat, tidak bersenam dan tidak memikirkan bagaimana ini akan memberi kesan masa depan mereka! Dan jadi apa yang mereka lakukan apabila mereka mempunyai masalah? Well sudah tentu mereka berpaling kepada doktor yang menetapkan mereka mahal, farmaseutikal luar biasa.

Saya pasti anda telah mendengar kata-kata, "Satu auns pencegahan bernilai satu paun untuk sembuh!" Well, ia adalah benar! Tetapi, ia bukan sahaja menghalang! Ia mengetahui apa yang perlu dicegah dan bagaimana untuk mengelakkan ia; dan secara semula jadi jika mungkin! (iaitu Jika saya terus makan makanan segera setiap petang untuk 20 tahun akan datang, ia mungkin akan memberi kesan kepada kesihatan hati saya pada satu masa nanti, jadi saya fikir saya akan makan salad dari sekarang dan bukan!)

Kita adalah sebuah negara yang diletupkan dan dibanjiri dengan mesej yang farmaseutikal boleh menetapkan apa-apa dan segala-galanya. Yang benar adalah walaupun, mereka tidak benar-benar menetapkan apa-apa; sebahagian besar mereka hanya merawat gejala ... selama-lamanya! Lagipun, itu di mana wang itu adalah betul? Jika seseorang hanya memerlukan satu pil untuk menyembuhkan kemurungan mereka, bagaimana syarikat-syarikat farmaseutikal akan membuat wang? Atau lebih baik lagi, jika doktor telah menetapkan senaman kardiovaskular untuk memerangi kemurungan, masih, bagaimana syarikat-syarikat besar farmaseutikal membuat apa-apa wang? Maka pendekatan semasa bagi kebanyakan rakyat Amerika adalah untuk hanya pergi tentang perniagaan mereka; duduk di sofa setiap malam, makan stik dan kentang setiap malam, dan apabila ada masalah, yang docs hanya akan menulis skrip untuk "merawat" keadaan. Dengan cara ini, adakah anda pernah melihat iklan komersial manfaat senaman kardiovaskular dan kesihatan mental? Tidak, saya sama ada!

Amat malang bahawa doktor tidak memberi tumpuan kepada pencegahan dan gaya hidup sebanyak seperti yang sepatutnya; bahawa mereka tidak mengajar manfaat bersenam, bukan sahaja untuk jantung anda, tetapi sebagai satu cara semula jadi untuk merawat kemurungan dan keadaan lain. Dan itu merupakan salah satu bentuk semula jadi pencegahan dan rawatan.

Terdapat lain-lain lagi! Secara peribadi saya lebih suka makanan tambahan semula jadi dan kaedah untuk mencegah dan merawat penyakit dan penyakit. Bagaimana pula hanya meningkatkan sistem imun anda sebagai contoh; sekarang saya yakin anda pasti tahu tentang vitamin C dan berapa banyak ia boleh membantu anda melawan penyakit. Dan bagaimana pula masin membilas untuk hidung anda apabila anda mengalami alahan dan memerangi selesema? Omega-3? Halia? Milk thistle? Air?

Kesihatan anda adalah tanggungjawab anda akhirnya. Anda perlu menjadi peguam bela yang terbaik, proaktif dan melakukan penyelidikan anda sendiri untuk mencari cara semulajadi untuk kedua-dua mencegah dan merawat penyakit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar