Minggu, 08 November 2015

Adakah anda diberitahu bahawa anda tidak boleh jatuh hamil? Mungkin masih ada harapan!

Adakah anda diberitahu bahawa anda tidak boleh jatuh hamil? Mungkin masih ada harapan!

Apa yang anda lakukan selepas doktor anda memberitahu anda bahawa ia tidak mungkin bahawa anda pernah akan mengandung secara semulajadi? Menerima pakai? Pergi melalui laluan IVF yang mahal dan sering tidak berjaya? Menyerah pada idea yang mempunyai keluarga?

Penyesuaian Chiropractic tetap menawarkan penyelesaian yang cepat, tidak menyakitkan, selamat, murah dan tidak invasif kepada kemandulan. Ahli tulang telah dapat membantu beribu-ribu ibu bapa hamil secara semula jadi. Ibu bapa yang telah cuba untuk jatuh hamil selama bertahun-tahun. Antara yang mempunyai rawatan IVF tidak berjaya beberapa kali. Dan juga orang lain yang berusia lebih 40 tahun. Tidak kira umur anda, atau keadaan kesihatan, mungkin masih ada harapan untuk mempunyai sebuah keluarga.

Dalam satu kajian yang diterbitkan dalam Journal of vertebra subluxation Penyelidikan (JVSR), Dr Behrendt mendapati bahawa 14 daripada 15 wanita yang subur menjadi hamil selepas 2-20 bulan penjagaan kiropraktik. Salah seorang wanita yang telah diberitahu oleh pakar-pakar kesuburan bahawa dia hanya mempunyai 5% peluang untuk hamil walaupun dengan ubat kesuburan dan prosedur invasif. Beliau tidak mempunyai tempoh selama dua belas tahun. Selepas dua bulan rawatan kiropraktik, haid kembali. Empat bulan kemudian, dia sedang mengandung. Doktor perubatan beliau berkata ia adalah "mustahil" bahawa dia sedang mengandung. Jelas sekali, kehamilan tidak "mustahil." Dalam kajian yang sama, hanya seorang wanita tidak hamil - dia berusia 65 tahun dan tidak mahu untuk hamil. Yang lain empat belas telah melalui pelbagai rawatan kesuburan yang gagal, tetapi kiropraktik membuat perbezaan.

Kajian mengenai kemandulan dan penjagaan kiropraktik begitu baru bahawa walaupun ahli tulang tidak pasti mengapa rawatan mereka seolah-olah bekerja dengan baik. Atas sebab ini, yang mereka lakukan lebih banyak penyelidikan dan kajian untuk memahami hubungan antara kiropraktik dan kemandulan.

Sebelum kita boleh mula menghargai bagaimana Chiropractors boleh membantu anda hamil, kita perlu jelas tentang bagaimana konsep datang kira-kira. Conception berlaku apabila telur wanita disenyawakan oleh sperma lelaki. Telur seorang wanita dihasilkan apabila salah satu daripada folikel dalam ovari dia matang. Telur dilepaskan dari ovari, bergerak melalui tiub fallopio dan rahim. Apabila sel sperma dari seorang lelaki subur berenang ke atas melalui faraj dan ke dalam rahim wanita, bergabung dengan telur dia, hasilnya adalah kehamilan!

Sekarang kita mempunyai pemahaman yang lebih baik daripada proses pembiakan, kini kita boleh menghargai bahawa jika mana-mana satu proses ini terganggu, kemandulan mungkin berlaku.

Secara ringkasnya, kemandulan mungkin disebabkan oleh pelbagai faktor:
• ovari seorang wanita tidak menghasilkan telur / ia boleh menghasilkan telur yang rosak
• Telur tidak membuat ia ke rahim
• sperma Seorang lelaki tidak subur
• Sperma tidak memenuhi telur
• Tekanan ke atas tiub fallopio tidak membenarkan telur dan / atau sperma untuk mencapai rahim

OK, jadi bagaimana boleh Chiropractor yang membantu saya jatuh hamil?

Rahim dan ovari bersambung dengan saraf tunjang anda melalui saraf tunjang. Dalam usaha untuk organ-organ ini berfungsi sebagai terbaik yang mereka boleh, mereka perlu menerima rangsangan berterusan daripada saraf belakang yang lebih rendah. Ketidaksejajaran di tulang belakang (subluxations) boleh menyebabkan tekanan ke atas saraf ini dan mengganggu rangkaian komunikasi ini. Ini boleh menjejaskan fungsi rahim atau ovari dan dengan itu keupayaan anda untuk hamil. Sejak Chiropractors adalah profesional kesihatan hanya layak untuk mengenal pasti dan membetulkan subluxations ini, melihat Chiropractor bagi kemandulan hanya masuk akal!

Adalah penting bagi anda untuk mengetahui bahawa 30% daripada kemandulan adalah disebabkan oleh masalah dengan perempuan dan 30% disebabkan oleh lelaki itu. Atas sebab ini, saya amat menggalakkan kedua-dua pasangan untuk mendapatkan rawatan kiropraktik.

Ramai ibu bapa selama ini telah mendapatkan rawatan Chiropractic untuk membantu mereka hamil. Ada yang datang untuk sakit belakang atau sakit kepala pada awalnya, hanya untuk mendapati 2 bulan kemudian ... mereka mengandung!

Kemandulan memberi kesan 15% wanita. Dan sementara ia boleh menjadi agak tertekan tidak tahu jika anda pernah akan dapat jatuh hamil, penjagaan Chiropractic telah terbukti menjadi penyelesaian yang berkesan. Yang paling menarik ... TERJADI! Apabila anda percaya bahawa anda telah cuba segalanya untuk mempunyai bayi, mempertimbangkan melawat Chiropractor a. Dan siapa tahu ... keajaiban yang dibuat!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar