Minggu, 08 November 2015

Kenapa Amerika Lihatlah Mexico untuk Sihat Cancer mereka

Kenapa Amerika Lihatlah Mexico untuk Sihat Cancer mereka

Hasil daripada populariti web di seluruh dunia, ramai orang meletakkan kepercayaan tinggi kepada apa yang mereka telah membaca atau melihat di laman web atau laman web. Secara ringkasnya, sebahagian daripada mereka benar-benar akan menganggap bahawa apa yang ditulis dalam talian adalah benar. Terutama sekali dalam rawatan dan penawar mengenai kanser.

Ramai orang lebih suka untuk menggunakan Internet untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai rawatan kanser alternatif yang boleh digunakan untuk mengelakkan atau menghapuskan sama sekali penyakit mereka. Kita semua tahu bahawa terdapat beberapa negara di dunia yang diiktiraf bagi mengubati pelbagai jenis kanser. Satu contoh yang baik ialah Mexico, di mana kebanyakan terakhir pesakit kanser peringkat biasanya pergi dan telah sembuh sendiri oleh pakar-pakar.

Tetapi adakah anda tahu rawatan kanser alternatif yang mereka memberi sebab itu mereka dianggap sebagai pilihan terakhir dan terbaik dari yang terakhir pesakit kanser peringkat dari seluruh dunia? Dan yang lebih penting, apakah sebab-sebab yang menerangkan mengapa ini adalah demikian? Teruskan membaca di bawah dan lihat untuk diri sendiri:

• Lokasi - salah satu daripada sebab-sebab utama mengapa ramai rakyat Amerika melawat Mexico untuk rawatan kanser adalah disebabkan oleh lokasi. Mexico terletak ke AS rapat; bergerak ke belakang dan keluar dari negara ini adalah tidak sukar. Ia juga adalah sebab mengapa Mexico telah menyaksikan pertumbuhan dalam pelancongan perubatan sejak 2001.

• Para doktor mempunyai pilihan mereka sendiri - Di Amerika, di mana majoriti daripada ciptaan perubatan yang baik adalah berdasarkan, dan beberapa rawatan kanser alternatif dibekalkan, percaya bahawa kerajaan Mexico membolehkan doktor mereka untuk mengambil campuran kaedah moden dan tradisional penyembuhan kanser . Mereka mempunyai kuasa untuk memilih rawatan mungkin lebih berkesan untuk pesakit mereka. Ia adalah kerana kerajaan mereka mengarahkan doktor mereka untuk memberi penjagaan kesihatan yang terbaik kepada pesakit mereka sebanyak mungkin. Mereka telah mendapat dasar dan sekatan yang cukup untuk melakukan ini.

• Kemudahan dan Hospitals - yang dimasukkan ke dalam hospital di Mexico adalah satu pengalaman baru kepada ramai pesakit. Kami mendapat maklumat bahawa Mexico bukan negara kaya; sebahagian daripada jalan-jalan mereka mungkin masih memerlukan pembaikan. Tetapi klinik dan hospital dilengkapi dengan teknologi terkini. Kemudahan sangat terawat dengan baik dapat untuk menawarkan penginapan yang ramai pesakit. Mereka benar-benar menawarkan hampir perkhidmatan yang sama seperti apa yang doktor Amerika lakukan.

• Diet - semasa anda sedang dalam rawatan, doktor percaya bahawa pemulihan anda bukan sahaja akan bergantung kepada ubat-ubatan yang mereka menyediakan anda. Doktor di Mexico juga merasakan bahawa penyembuhan dan herba ubat tradisional boleh membantu untuk seseorang yang mempunyai kanser. Doktor Mexico akan menggalakkan pesakit mereka untuk makan makanan yang kaya sihat dan serat. Serat makanan yang kaya pasti boleh membantu kami mengusir toksin dan menggalakkan pertumbuhan bakteria mesra tertentu yang menapai dan membantu membuat bahan buangan yang lembut dan besar. Dengan cara ini, bahan buangan akan bergerak lebih cepat dari usus kita untuk membuang air besar dan keluar dari badan.

• Kos - Anda akan menjadi terkejut sedikit dengan fakta ini. Sebab utama mengapa lebih ramai pesakit kanser akan Mexico untuk penyembuhan adalah kerana kos rawatan. Prosedur perubatan di Mexico kos kira-kira 1/10 daripada nilai di negara-negara dunia pertama. Kos rawatan kanser di Mexico adalah sangat ringan pada bajet, mengambil kira tiket penerbangan dan penginapan yang anda akan mempunyai. Kanser telah menjadi salah satu penyakit yang paling mahal di dunia. Ia mengambil lebih daripada seribu nyawa dan salah satu daripada sebab utama mengapa orang tidak dapat untuk terus hidup adalah kerana kos rawatan.

Kanser telah wujud untuk masa yang lama dan ia telah mendakwa tidak terkira banyaknya nyawa. Ramai orang masih terus mencari penyelesaian tetapi ada sebarang penyelesaian kekal pada masa ini. Kaedah seperti pembedahan, kemoterapi dan radiasi telah diperkenalkan untuk membuat penyembuhan lebih mudah. Rawatan kanser alternatif telah diperkenalkan juga dan bukan sahaja di Mexico yang anda mampu untuk mencari jenis perkhidmatan. Terdapat pusat-pusat kanser alternatif tertentu di Amerika Syarikat yang boleh melakukan perkara yang sama seperti apa yang doktor Mexico boleh memberi. Salah seorang daripada mereka ialah New Hope Pusat Perubatan - cari mereka di internet dan anda akan melihat bagaimana mereka telah merawat pesakit kanser kiri dan kanan dengan rawatan kanser alternatif mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar