Minggu, 08 November 2015

Kesihatan di putaran balik? Bioenergetik Mungkin Jawapan

Kesihatan di putaran balik? Bioenergetik Mungkin Jawapan

Entropi: suatu takaran gangguan atau tidak dapat diduga. Setiap hari praktikal seperti yang digunakan oleh ahli fizik dan ahli kimia - sistem yang secara spontan berkembang dari condition.1 awal

Satu perkataan yang menarik, "entropi"; satu konsep saintifik yang seolah-olah tidak berkaitan dengan kesihatan dan Wellness- hingga sekarang. Entropi, proses kemerosotan, merosot. Penuaan? Dari saat lahir mati, pecahan tidak henti-henti dalam badan manusia. Tetapi dalam utero ia tidak begitu.

Telah "positif" entropi skema dari konsep kelahiran dengan Embrio yang sedang membesar dengan sempurna (sering walaupun keturunan), terkurung dalam badan ibu dalam persekitaran dibuat-untuk-perintah cecair alkali ketuban?

Entropi positif dan hubungannya kepada kesihatan tubuh manusia tidak terlalu banyak hamparan. Pada kelahiran majoriti bayi sihat (a "10" pada satu skala intuited dari "-10" kepada "10" atau lebih baik), dengan sel-sel embrio membahagi dan matang agar sempurna, dibanjiri dalam bahawa laut cecair amnion , yang direka khas untuk terus lingkaran ke atas dan seterusnya daripada proses kelahiran ke zaman kanak-kanak dan tahun-tahun remaja: kulit yang cantik, sistem sempurna berfungsi, bayi mudah belajar segala-galanya dari awal termasuk bahasa!

Di suatu tempat di sepanjang garisan, entropi positif dihentikan, pembalikan dan sistem manusia masuk ke dalam jatuh bebas, melambung chaotically ke dalam corak keuzuran pada berbilang levels- mati-by-the-inci. Walaupun perubatan barat berupa mengawal yang tidak dapat dielakkan, ia telah mencapai kejayaan yang sedikit dalam berbuat demikian.

Amerika boleh dibanggakan unit rawatan trauma, tetapi malangnya kesihatan sehari-hari keseluruhan Kami Rakyat sejak statistik telah dilaporkan pada awal tahun 1900, telah menjunam. Daripada 13 buah negara dalam perbandingan baru-baru ini, Amerika Syarikat pangkat secara purata nombor 12 (dua dari bahagian bawah), seperti yang dilaporkan oleh Dr Rustum Roy, bekas Profesor Sains Bahan di Pennsylvania State University.

Kembali ke entropi sebagaimana ia terpakai kepada kesihatan rakyat dalam masyarakat kita. Persoalan yang belum terjawab adalah, 'apa yang berlaku?

Sebagai intuitif tenaga yang telah bekerja rapat dengan orang-orang yang lahir "sihat", ia telah menyatakan bahawa terdapat satu titik dalam setiap kes di mana kelebihan yang telah hilang dan entropi positif masuk ke dalam sudah cukup untuk meruntuhkan sistem kerosakan. Kami menyedari bahawa apa-apa, tidak ubat allopathic atau semula jadi telah setakat ini mampu melakukan lebih dari melambatkan kemerosotan muktamad apa sekali adalah satu sistem yang kelihatan sihat. Sekarang Dr. Swanson dalam kajiannya mengenai perubatan tenaga telah menemui bukti yang seolah-olah menafikan theory.2 yang

Memperlahankan kerosakan badan yang telah dicapai oleh ramai dengan perubahan gaya hidup makan "semula jadi" (vegetarian, makanan mentah, jus). Herba dan homeopathics boleh menggantikan ubat-ubatan dan senaman yang lebih dan banyak penentuan telah bekerja keajaiban. Baling dalam beberapa pembersihan kolon dan puasa di sini dan di sana, beberapa terapi urut dan- baik, anda mendapat idea.

Tahun penyelidikan intuited membawa kepada perasan butiran yang mula menyambung titik-titik untuk kita. Dua puluh empat tahun kemudian di sini ialah apa yang kita telah belajar: 3

1. Kebanyakan orang ketika lahir adalah "10", kesihatan purata (pada skala intuited dari "-1" kepada "10" atau lebih baik)

2. Kebanyakan mendapatkan melalui tahun-tahun awal mereka untuk remaja berpegang kepada "10" kelebihan kesihatan mereka

3. Pada satu ketika sesuatu berlaku kepada tindak balas semula bangunan (entropi positif), yang bermula jatuh bebas, menjadikan sistem sekali-sihat ke dalam keadaan huru-hara (entropi negatif) dengan terlalu banyak isu untuk tahu di mana untuk memulakan untuk menjadikan air pasang . Bahawa "sesuatu" sesuai kepada lima kategori:

Kemalangan 1. badan trauma-, kecederaan sukan, pembedahan, termasuk gigi, dan lain-lain

2. trauma emosi dari peringkat awal dan seterusnya, yang seolah-olah tidak penting sering

3. Toksin terkumpul kritikal dan termasuk ubat-ubatan

4. Chaotic elektrik / EMRs, yang electropollution masyarakat moden

5. Past Life / bleedthrough generasi

Bahagian-bahagian lain teka-teki: 4

1. Kekurangan yang mencukupi air "percuma" untuk penghidratan sel yang betul

tidak ada air / tiada pembaikan
2. Mal-pencahayaan: kekurangan cahaya matahari yang mencukupi melalui mata untuk pituitari (tiada cermin mata atau kenalan)

menetapkan kitaran tidur-jaga
pengeluaran hormon / peraturan
3. Sun pendedahan kepada kulit tanpa matahari-blocker

semula jadi Vitamin D untuk pengeluaran kalsium yang betul untuk kesihatan tulang
4. Pengiktirafan Fisiologi Amat Sensitif dan hipersensitif yang memerlukan kekerapan yang lebih halus daripada untuk orang yang purata untuk diperbaiki.

5. Manusia (pepejal negeri) Sistem Elektronik yang terletak di dahi, pangkal tengkorak dan tulang belakang.

bertanggungjawab untuk fungsi penuh setiap organ / sistem tubuh
jiwa-perlindungan
panjang umur
Semua aspek-aspek yang perlu bagi selular diri pembaikan adalah sebahagian daripada pendekatan bioenergetic atau tenaga untuk kesihatan.

Dasarnya pepatah adalah pembalikan daripada "negatif" entropi untuk lingkaran menaik, dari pecahan untuk membina semula dengan sel-sel sekali lagi dibanjiri dalam tahap yang melampau kealkalian yang dihasilkan oleh sepenuhnya berfungsi Ilahi Sistem Elektronik, perai oleh pengaruh-pengaruh negatif daripada toksik dunia.

Bioenergetik: aliran frekuensi getaran ke dalam dan melalui tubuh manusia untuk tenaga dan pembaikan untuk hidup! Bioenergetik, perubatan tenaga baru, telah meletakkan semua bersama-sama dalam satu pakej kemas yang direka untuk mengubah entropi "negatif" dalam tempoh hanya beberapa minggu pendek. Kemudian entropi positif mampu memandu tahap kesihatan luar optimum untuk radikal.

Kesihatan di zaman moden baru sahaja mendapat banyak seluruh lebih mudah ...

Rujukan:

1 Wikipedia - Entropy / kimia fizik

2 Claude Swanson Ph.D., Tentera Life: Asas saintifik, fizik Breakthrough Perubatan Tenaga, Penyembuhan Chi dan Quantum Kesedaran

3 Carol R. Keppler - kejayaan altwaterstech.com/Learning Center / Imun: baru ditemui pembaikan l oop yang

4 Carol R. Keppler - penyelidikan intuited

Tidak ada komentar:

Posting Komentar