Minggu, 08 November 2015

3 Buah-buahan untuk Penyembuhan Kanser anda - Rawatan Kanser Alternatif

3 Buah-buahan untuk Penyembuhan Kanser anda - Rawatan Kanser Alternatif

Badan memerlukan nutrien yang mencukupi supaya anda boleh berfungsi dengan baik; ia mesti mencerna lebih banyak vitamin dan mineral yang boleh kita dapati daripada jus buah-buahan segar. Lebih ramai pesakit kanser sembuh dipercayai telah dipulihkan untuk sebab ini. Dianggap sebagai rawatan kanser alternatif, saya ingin mengambil semua kepercayaan mengenai ini dan apa jenis kanser ia sembuh?

Pemberhentian pertama adalah sop masam.

Sop masam juga dikenali sebagai Guyabano di Filipina dan Sepanyol dan Graviola Bahasa Portugis tumbuh terutamanya kepada negara-negara tropika. Isi buah ini dianggap mempunyai serat yang tinggi, karbohidrat, vitamin C, B1 dan B2 ditambah kalium. Juga, ia adalah rendah lemak tepu, kolesterol dan sodium.

Apa yang anda boleh lakukan dengan buah-buahan ini?

Anda boleh cuba untuk memakannya mentah masa ini ia masak. Anda juga boleh cuba untuk membuat sop masam ais berperisa krim, syerbet, gula-gula dan tart, shake dan pelbagai minuman. Ia adalah sedikit masam, mungkin itulah sebabnya ia dipanggil sop masam. Walau bagaimanapun masam ia memberi membawa banyak manfaat kepada badan anda dan yang paling terutama ia juga dipercayai telah sembuh pelbagai jenis kanser seperti kanser kolon, kanser paru-paru, kanser pankreas, kanser prostat, dan kanser payudara.

Yang kedua adalah Delima.

Delima mengandungi 40% daripada keperluan harian vitamin C orang dewasa dan ia sering dikenali sebagai buah yang banyak dengan asid folik. Ia termasuk koktel bahan kimia dianggap mengurangkan kerosakan sel kanser dan berpotensi membunuh sel-sel kanser. Ini adalah berdasarkan kepada penyelidikan dari Universiti California.

Apakah faedah-faedah lain buah-buahan ini?

Delima boleh membantu melawan penyakit jantung dan membantu mengurangkan kolesterol tidak baik dalam badan anda. Antioksidan dalam jus delima boleh membantu mengurangkan pembangunan lemak pada dinding arteri.

Akhir sekali adalah buah Acai.

Acai dikenali sebagai pokok kelapa yang tinggi yang tumbuh selama kira-kira 15 hingga 25m tinggi. Acai menghasilkan buah yang boleh dimakan amat berkhasiat yang berkembang kepada kira-kira 1-2 cm garis pusat. Buah Acai kaya dengan Vitamin B, mineral, serat, protein, omega-3 asid lemak dan omega-9 atau asid oleik.

Kenapa Buah Acai adalah baik untuk kanser?

Jus Acai telah dikatakan mempunyai jumlah yang sangat tinggi antioksidan, malah lebih daripada cranberry, raspberry, blackberry, strawberi dan beri biru. Kajian di University of Texas mendapati bahawa minum jus setiap hari boleh membantu menghalang pembangunan dan penyebaran sel-sel kanser.

Acai Berry, Sop asam, Delima. Hanya sebahagian daripada ciptaan yang sangat indah di dunia yang boleh membantu kita lebih baik kesejahteraan kami. Bukankah besar bahawa alam telah memberikan kita nikmat beliau dalam bentuk buah-buahan untuk membantu kami mengatasi penyakit ini dipanggil kanser? Ketiga-tiga buah-buahan, walaupun dikaitkan sangat dengan mencegah atau membantu mengurangkan penderitaan pesakit kanser di dunia, juga boleh membantu dengan cara yang lain lebih daripada satu dengan kesihatan kita. Setiap tahun, ahli-ahli sains menemui sesuatu yang baru dalam alam semula jadi untuk menjadikan kehidupan kita lebih mudah. Saya pasti anda telah mendengar herba perubatan ditemui kiri dan kanan, dari hutan eksotik yang berbeza di dunia yang membantu dengan penyakit lain.

Kanser boleh menjadi penyakit yang sangat mahal pada masa kini. Ia memerlukan banyak rawatan mencabar dan mahal untuk sembuh. Walau bagaimanapun, terdapat banyak sumber yang orang telah menemui yang boleh membantu mengurangkan atau sama sekali mengurangkan tanda harga pada rawatan kanser anda. Terdapat banyak rawatan kanser alternatif yang ditawarkan di seluruh, semua yang anda perlu lakukan adalah untuk mendapatkan bantuan doktor dan dengan bantuan kuasa Internet, anda akhirnya akan mencari jalan anda kepada hidup bebas kanser.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar