Minggu, 08 November 2015

Bagaimana Chiropractor Boleh Membantu Anak Anda Mengatasi Tonsillitis NATURALLY!

Bagaimana Chiropractor Boleh Membantu Anak Anda Mengatasi Tonsillitis NATURALLY!

Jonny berusia 5 tahun dan telah mengalami dengan tonsillitis sejak berusia 3. Pada tahun pertama dia mengalami dengan 3 serangan tonsillitis. Tahun lalu dia mengalami lima episod penyakit ini tidak selesa. Dan tahun ini beliau akan mengalaminya setiap bulan. Pada setiap kesempatan ibunya akan membawanya ke GP yang akan menetapkan dia dengan antibiotik setiap kali. Pada mulanya antibiotik seolah-olah untuk membantu beliau tetapi dalam tempoh 12 bulan yang lalu mereka nampaknya tidak membuat banyak perbezaan.

Sebaliknya, Jonny mengalami tonsillitis lebih kerap dan sakit itu akan menjadi sangat sengit. Mengenai lawatan terakhir kepada GP, beliau telah menasihatkan ibu Jonny bahawa pembedahan akan menjadi satu-satunya penyelesaian. Ibunya menjadi agak tertekan kerana dia bosan dengan memberinya antibiotik, dan dia tidak mahu pergi ke jalan pembedahan. Seorang rakan ibu Jonny ini telah mencadangkan bahawa dia mengambil Jonny untuk Chiropractor beliau yang telah membantu anak perempuannya dengan keadaan yang sama.

Dalam masa hanya 4 lawatan Jonny perasan perbezaan dengan tonsillitis beliau. Beliau hanya mengalami setiap 3 bulan dan dapat mengatasinya dalam masa sehari atau 2 - tanpa antibiotik. Selepas beberapa pelarasan, Jonny masih belum mengalami satu lagi episod penyakit menyedihkan ini. Ia telah 2 tahun sejak pelarasan pertama Jonny Chiropractic, dan dia tidak mempunyai apa-apa kesakitan atau keradangan.

Walaupun Jonny bukan orang yang sebenar, terdapat ramai kanak-kanak di luar sana hanya suka kepadanya. Kanak-kanak yang mengalami tonsil menyakitkan setiap bulan dan seolah-olah tidak mendapatkan bantuan daripada antibiotik lagi. Kanak-kanak yang ketinggalan jumlah hujan persekolahan kerana sakit tekak mereka. Dan ibu bapa yang hadir agak bimbang kerana mereka tidak tahu bagaimana untuk membantu anak-anak mereka.

Terima kasih kepada pelarasan Chiropractic biasa, anak anda mungkin tidak lagi perlu melalui kesakitan dan penderitaan yang berkaitan dengan tonsillitis. Penjagaan kiropraktik menawarkan penyelesaian semula jadi dan berkesan untuk penyakit ini tidak selesa. Ia memberi tumpuan kepada menghapuskan punca keradangan yang bertentangan dengan masking gejala sahaja.

Sekarang saya tahu apa yang anda berfikir. "Apakah tonsil anak saya perlu lakukan dengan tulang belakang mereka?"

Tonsil disambungkan kepada saraf tunjang melalui saraf tunjang di leher anak anda. Dalam usaha untuk tonsil berfungsi sebagai terbaik yang mereka boleh, mereka mesti menerima maklumat daripada otak dan saraf tunjang tanpa gangguan. Ketidaksejajaran di tulang belakang (subluxations) boleh menyebabkan tekanan pada saraf tunjang yang pergi ke tonsil dan boleh menyumbang kepada radang buah. Kiropraktor adalah profesional kesihatan hanya dilatih untuk mengenal pasti dan menghapuskan subluxations ini. Dengan berbuat demikian, tonsil anak anda lebih mampu untuk melaksanakan fungsi mereka - mencegah bakteria daripada memasuki ke dalam dada.

Melihat bagaimana tulang belakang adalah dihubungkan dengan tonsil sekarang anda boleh menghargai bahawa mengambil anak anda untuk melihat Chiropractor hanya masuk akal! Mengapa topeng sakit (dengan rawatan antibiotik) apabila punca masalah (subluxations) boleh diperbetulkan.

Ibu bapa kadang-kadang boleh menjadi khuatir sedikit tentang membawa anak mereka untuk melihat Chiropractor kerana mereka berfikir bahawa pelarasan menyakiti, atau bahawa mereka akan mendapatkan mereka "tulang retak". Saya mahu untuk meletakkan minda anda selesa di sini dan memberitahu anda bahawa penjagaan Chiropractic untuk kanak-kanak adalah sangat selamat dan berkesan, apatah lagi, tidak invasif. Ahli tulang tidak "retak tulang". Sebaliknya, mereka melaksanakan pelarasan tulang belakang, yang sangat lembut dan kadang-kadang agak geli.

Ahli tulang telah membantu beribu-ribu kanak-kanak mengatasi tonsillitis pedih. Kebanyakan kanak-kanak dapat meninggalkan ubat mereka dan juga mengelakkan pembedahan.

Jika anda jemu melihat anak anda mengalami tonsil menyakitkan dan ingin mengelakkan memberi mereka antibiotik atau mempunyai tonsil mereka dikeluarkan, cuba penjagaan kiropraktik. Ia adalah satu penyelesaian semula jadi dan tidak invasif untuk tonsillitis mereka. Dan terbaik dari semua ... TERJADI!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar