Minggu, 08 November 2015

Artemisia atau Wormwood - Kuat Anti-Kanser Herb

Artemisia atau Wormwood - Kuat Anti-Kanser Herb

Salah satu yang lebih kuat herba anti-kanser adalah Artemisia atau Wormwood. Artemisia adalah besar, genus yang pelbagai tumbuh-tumbuhan dengan antara 200 hingga 400 spesies milik keluarga daisy. Ia terdiri daripada herba tahan lasak dan pokok renek terkenal dengan minyak meruap mereka. Mereka tumbuh di kawasan iklim sederhana di Hemisfera Utara dan Selatan Hemisfera, biasanya dalam habitat kering atau separa kering. Daun pakis seperti pelbagai spesis dilindungi dengan bulu putih. Nama yang biasa digunakan untuk beberapa spesies termasuk mugwort, sagebrush, sagewort dan wormwood.

Herba cina untuk merawat banyak penyakit selama lebih daripada seribu tahun telah menggunakan wormwood; rekod paling awal kembali kepada 200 SM. Menurut salah seorang resepi purba mereka menggunakan ekstrak wormwood untuk menyembuhkan malaria. Saintis China menunjukkan artemisinin mempunyai ciri-ciri anti-kanser yang penting dan mempunyai kesan yang besar ke atas sel-sel kanser manusia. Ini adalah kerana kumpulan peroksida lactone dijumpai di dalam struktur ini herba. Apabila peroksida bersentuhan dengan kepekatan besi sangat tinggi, yang biasa dalam sel-sel kanser, molekul menjadi tidak stabil dan sebagai siaran hasil spesies oksigen reaktif.

Artemisia (Wormwood) adalah salah satu daripada bahan-bahan yang sangat kuat dalam Dr Hulda Clark parasit Cleanse. Ini adalah membersihkan sangat berkesan untuk bukan sahaja kanser, tetapi HIV / Aids, dan penyakit serius yang lain. Akan ada link untuk membersihkan anda di akhir artikel ini. Ia adalah membersihkan yang sangat mudah dan berkesan, baik untuk melakukan walaupun anda tidak sedang sakit. Ia akan membantu anda untuk kekal sihat.

Bersama-sama dengan membersihkan ini atau mana-mana diet supaya kamu di atasnya adalah baik untuk menambah kepada pelan rawatan yang menggunakan mesin Rife Digital. Ini adalah mesin yang Dr. Rife dicipta pada 30-an dan ia telah membantu orang mengatasi kanser, dan pelbagai penyakit lain selama bertahun-tahun.

"Dr. Royal Rife menyiasat punca pelbagai penyakit termasuk kanser. Dr. Rife digunakan mikroskop yang paling maju di dunia untuk mengenal pasti kewujudan Virus yang beliau percaya merupakan penyumbang tunggal untuk semua jenis kanser. Mikroskop ini adalah yang paling kuat masa, dan telah dicipta dan dibina oleh Dr. Rife diri untuk semata-mata untuk mencari hak Virus yang menyumbang kepada Cancer. Kelahiran Mesin Rife adalah untuk menjadi penyelesaian kepada penghapusan virus ini, dan Rife dilakukan Mesin Rife berjaya rawatan dengan ramai pesakit selama ini. Ini telah disahkan oleh Jawatankuasa Penyelidikan Perubatan Khas Sekolah Perubatan USC. " USC-0292E41-Page1203 (b)

Teknologi telah maju ke tahap di mana mesin ini kini berpatutan. Di mana ia digunakan untuk kos ke atas beberapa ribu dolar ia kini boleh dibeli dengan harga di bawah $ 500.00 dan adalah cukup kecil untuk menjadi sangat mudah alih, kira-kira saiz gaya lama Walkman.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar