Minggu, 08 November 2015

Bagaimana Merawat Keradangan Dengan Pilihan Anti Radang Asli

Bagaimana Merawat Keradangan Dengan Pilihan Anti Radang Asli

Semula jadi anti radang adalah pilihan yang lebih baik daripada bukan steroid anti radang jika anda mengalami sakit kronik atau penyakit keradangan yang berkaitan. Semula jadi anti radang dibuat tanpa produk haiwan, tiada mempunyai kesan sampingan ini, dan selamat untuk sesiapa sahaja untuk mengambil. Melainkan anda mempunyai masalah tekanan darah yang serius atau hamil, anda mungkin boleh dengan selamat menelan ubat semulajadi herba.

Keradangan boleh dikurangkan dengan enzim proteolitik sistemik dan herba termasuk halia, Boswellia, bromelain, rutin, kunyit, papain, kuku syaitan, dan L-glutathione. Ubat-ubatan ini boleh diambil setiap hari seperti multivitamin.

Jika anda mempunyai sakit kronik atau keradangan, terdapat ubat yang selamat dan semula jadi dan analgesik narkotik. Anda tidak perlu merosakkan badan anda hanya untuk hidup tanpa rasa sakit. Ia adalah masa untuk anda untuk kembali kepada kehidupan anda dan hidup cara ia bertujuan untuk hidup-bahagia, sihat, tanpa rasa sakit, dan tanpa menggunakan ubat-ubatan yang berbahaya!

Keradangan adalah tisu yang rosak dan cara untuk badan untuk memulihkan diri sendiri. Keradangan boleh membuat kesakitan yang teramat sangat. Untuk melegakan kebanyakan jenis kesakitan yang disebabkan oleh keradangan, anda biasanya dinasihatkan untuk mengambil anti radang seperti ibuprofen. Walau bagaimanapun, dengan mengambil ubat penahan sakit ini secara teratur boleh menyebabkan sakit perut, loya dan, dalam beberapa kes jangka panjang kerosakan, buah pinggang atau penyakit hati. Bagi mereka yang mempunyai sakit kronik, adalah dinasihatkan untuk mencari seorang anti radang semula jadi untuk membantu kesakitan kawalan.

Melegakan keradangan dengan ais Ice ialah anti radang yang sangat berkesan dan semula jadi, dan ia adalah mudah untuk mencari. Ramai yang tidak berfikir dua kali untuk memohon ais secepat kerosakan yang berlaku. Jika anda tertanya-tanya mengapa orang melakukan ini, ia adalah kerana perbuatan ais untuk melegakan keradangan dan mengurangkan bengkak. Ini membantu untuk mengurangkan kesakitan dan penyembuhan kelajuan.

Herba-Terdapat semula jadi beberapa tumbuh-tumbuhan yang boleh diambil sebagai makanan tambahan herba untuk melawan keradangan dan kesakitan. Dengan mengambil herba ini sebagai tambahan, anda perlu mengambil mereka setiap hari. Kesan tidak boleh melihat sehingga 1-2 bulan. Berikut adalah melihat beberapa makanan tambahan semula jadi yang paling biasa dan paling berkesan herba:

Halia perlu diambil 1-2 kali sehari dengan hidangan. Kapsul harus mengandungi 500-1000 mg halia.

Kunyit boleh didapati di mustard dan kari. Ia berfungsi besar untuk melegakan keradangan dan disyorkan untuk beberapa penyakit kronik seperti arthritis dan tendonitis. Ia boleh diambil tiga kali sehari selama 400 hingga 600 mg.

White Willow Bark telah berbanding aspirin, dan ia berfungsi dengan baik untuk radang pertempuran. Dos yang disyorkan ialah 50 mg tiga kali sehari.

Boswell adalah satu lagi herba semulajadi yang boleh diambil dua kali sehari. Ia amat berguna dalam merawat kesakitan fibromyalgia.
Ambil perhatian bahawa dos jumlah di atas adalah umumnya yang paling disyorkan oleh profesional penjagaan kesihatan.

Foods-Orang yang mempunyai sakit kronik boleh berasa lega daripada keradangan mereka selepas mereka menambah beberapa makanan anti radang untuk diet harian mereka semula jadi:

Kaya dengan Omega-3 makanan seperti biji, kacang (biji rami khususnya), dan ikan telah diketahui mempunyai manfaat anti radang.
Minyak seperti minyak zaitun atau minyak avokado juga boleh membantu dengan kesakitan keradangan.
Makanan yang dikenali untuk membantu dengan keradangan akan beri biru dan betik.
Teh hijau boleh membantu mengurangkan keradangan dan juga faedah lain untuk kesihatan anda.
Manggis, ratu superfruits, adalah anti radang semulajadi yang kuat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar